Rujukan Usahawan, Usahawan

Dulu nak makan pun tak cukup duit

Pernah tak korang teringin sangat nak makan sesuatu yang mahal tapi terpaksa lupakan keinginan sebab duit tak cukup?


Macam saya dulu teringin sangat nak makan Tomahawk, steak wagyu tapi bila tengok poket rasa sayang nak beli bila pikirkan duit ni ngam-ngam sahaja.

Jadi teringin sebab buka IG ke FB ke terlintas pulak dia depan screen HP ni. Aduihh..
Tapi lepas saya baca kisah Puan Zarini ni yang dulunya dia seorang suri rumah berhutang RM500,000 saya terus rasa bersyukur.

Dah la susah, berhutang, kerja pula tak ada dan cuba menjual cadar dalam internet nak dapatkan duit.


Masa tu hanya nak makan untuk alas perut dan duit yang ada hanya dapat makan telur rebus sahaja. Tu pun belah 2 dan share dengan suami dia. Allahu..

Sebabkan Puan Zarini ni dia jenis tak putus asa dan bersabar, dia teruskan menjual dari rumah sehinggalah datangnya kejayaan tu.

Selain dapat makan sedap kembali, hutang dia yang RM500,000 tu pun berjaya dia selesaikan semuanya.
Apa dia buat? Apa dia jual dari rumah? Macam mana semua tu boleh berlaku?
Korang memang saya syorkan baca kisah wanita yang sangat kuat dan tabah ni.

Nak cerita sampai habis pun panjang. Jadi korang dapatkan ebook kisah dia dan rahsia dia selesaikan hutang tu kat sini:
[info lanjut] https://bukulali.onpay.my/order/form/SRB/1085
[info lanjut] https://bukulali.onpay.my/order/form/SRB/1085

Leave a Reply

Your email address will not be published.