Panduan, Rujukan Usahawan

Surat Perjanjian Sewa Rumah

Rumah kita dah cat baru, buat cantik-cantik siap fully furnished untuk penyewa selesa tapi bila penyewa keluar je ada je yang jahanam.

Bila minta ganti rugi tak mau bayar.

Bil api tertunggak, bil air tertunggak. Habis siapa nak bayar?

Bila tak ada agreement sewa rumah, memang susah la nak tuntut balik. Nak fight kat mahkamah pun susah nak menang.
Sebab tu penting buat agreement sewa rumah ni. Tak la sakit kepala dan sakit hati dikemudian hari.

Nak buat agreement sewa rumah dengan harga murah dan selamat?

Leave a Reply

Your email address will not be published.